Ing. Matěj Šedivý

Bakalářská práce

Jednotná identifikace klienta v prostředí hlasových služeb ke zvýšení komfortu

Unique Identification of Client in the Environment of Voice Services
Anotace:
Cílem práce je navrhnout přenos identifikace klienta mezi hlasovým samoobslužným systémem (dále jen IVR) a desktop aplikací agenta klientského call centra v prostředí Cisco IPCC Enterprise s vazbou do externí databáze. Součástí práce je mapování business požadavků funkčností IVR a klientského call centra. V teoretické části jsou popsány znalosti nutné pro správnou analýzu a návrh řešení. K modelování …více
Abstract:
I would like to propose a transfer of customer identification between the voice self-service system IVR and the desktop application of the agent call center in the Cisco IPCC Enterprise enviroment with a link to an external database. Mapping business requirements of the IVR and client call center funkcionality are part of the work. The theoretical part describes the knowledge required for proper analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jan Háněl
  • Oponent: Ing. Vladimír Beneš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS