Ing. Matěj Šedivý

Bachelor's thesis

Jednotná identifikace klienta v prostředí hlasových služeb ke zvýšení komfortu

Unique Identification of Client in the Environment of Voice Services
Abstract:
Cílem práce je navrhnout přenos identifikace klienta mezi hlasovým samoobslužným systémem (dále jen IVR) a desktop aplikací agenta klientského call centra v prostředí Cisco IPCC Enterprise s vazbou do externí databáze. Součástí práce je mapování business požadavků funkčností IVR a klientského call centra. V teoretické části jsou popsány znalosti nutné pro správnou analýzu a návrh řešení. K modelování …more
Abstract:
I would like to propose a transfer of customer identification between the voice self-service system IVR and the desktop application of the agent call center in the Cisco IPCC Enterprise enviroment with a link to an external database. Mapping business requirements of the IVR and client call center funkcionality are part of the work. The theoretical part describes the knowledge required for proper analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Jan Háněl
  • Reader: Ing. Vladimír Beneš, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS