Dotazníkový systém pro internetové průzkumy – Ing. Jindřich DVOULETÝ
Ing. Jindřich DVOULETÝ
Master's thesis
Dotazníkový systém pro internetové průzkumy
Internet Research Questionary System
Abstract:
Užitečným prostředkem při provádění výzkumů prostřednictvím dotazníku je Internet. Internetové průzkumy nám nabízí nové možnosti jako získání velkého počtu respondentů, automatizace většiny procesů a rychlejší zpracování informací. Je možné tak ušetřit spoustu času a vysoce snížit náklady oproti běžnému dotazování. Tato diplomová práce se zabývá analýzou a implementací dotazníkového systému pro internetové …moreAbstract:
Useful means for the accomplishment of research questionnaire system is via the Internet. Internet surveys also offers us new possibilities to obtain a large number of respondents, the majority of process automation and information processing speed. This can save time and reduce the high costs compared to conventional questionnaires. This thesis deals with the analysis and implementation of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2010
Identifier:
16538
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOULETÝ, Jindřich. Dotazníkový systém pro internetové průzkumy. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Spokojenost spotřebitelů se službami přepravy při nákupu přes internet
Barbora ZETKOVÁ -
Internet a jeho využití v domácnostech
Veronika Gottwaldová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason