Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o. – Michal Bargl
Michal Bargl
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
The Analysis of Marketing Strategy of the KAR-mobil s.r.o
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company KAR-mobil Ltd. and to make a marketing strategy proposal which would be coherent, clearly defined and thus resulting in better operating achievements, moreover leading to the management and owners greater sense of satisfaction and a better company state of affairs in general. For this purpose the situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bargl, Michal. Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey
Zdeněk Tretiak -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka