Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o. – Michal Bargl
Michal Bargl
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
The Analysis of Marketing Strategy of the KAR-mobil s.r.o
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company KAR-mobil Ltd. and to make a marketing strategy proposal which would be coherent, clearly defined and thus resulting in better operating achievements, moreover leading to the management and owners greater sense of satisfaction and a better company state of affairs in general. For this purpose the situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARGL, Michal. \textit{Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tpmfnv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bargl, Michal. Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey
Zdeněk Tretiak -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka