Michal Bargl

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.

The Analysis of Marketing Strategy of the KAR-mobil s.r.o
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company KAR-mobil Ltd. and to make a marketing strategy proposal which would be coherent, clearly defined and thus resulting in better operating achievements, moreover leading to the management and owners greater sense of satisfaction and a better company state of affairs in general. For this purpose the situational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Barbora Haltofová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bargl, Michal. Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics