Dopady pandemie koronaviru na leteckou dopravu v cestovním ruchu – Marek Štěpán
Marek Štěpán
Bakalářská práce
Dopady pandemie koronaviru na leteckou dopravu v cestovním ruchu
Impacts of the coronavirus pandemic on air transport in tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá dopady pandemie Covid-19 na osobní leteckou dopravu, jež je důležitým článkem pro plynulý chod mezinárodního cestovního ruchu. V úvodní části práce je vymezen cestovní ruch s jeho přínosy pro globální ekonomiku. Další kapitoly pojednávají o vývoji a rozdělení komerční letecké dopravy a následně jsou charakterizovány nízkonákladové letecké společnosti, které získávají díky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the impact of Covid-19 pandemic on passenger air transport, which is an important element for the smooth running of international tourism. The introductory part of the thesis defines tourism with its benefits for the global economy. Following chapters discuss the development and the distribution of commercial air transport. Then, low-cost carriers that gain a consistently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Černíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štěpán, Marek. Dopady pandemie koronaviru na leteckou dopravu v cestovním ruchu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová