Internetový marketing a jeho použití ve volnočasové organizaci – Alena KABOTOVÁ
Alena KABOTOVÁ
Bachelor's thesis
Internetový marketing a jeho použití ve volnočasové organizaci
On-line marketing and its usage in free-time activity company
Abstract:
Internetový marketing je v dnešní době nutnou součástí komunikace každé firmy. Tato bakalářská práce popisuje nástroje, které může pro komunikaci volnočasová organizace využít, nastiňuje jejich přínos, a na základě praktických poznatků uvádí doporučení, které typy nástrojů jsou ideální pro danou marketingovou aktivitu. Popisuje způsoby využití, jejich uvedení do praxe a správu.Abstract:
Nowdays, online marketing is a ?must-have? of any company?s communication. This bachelor thesis describes exact tools, that can be used for online communication and marketing by free-time activity companies. It also describes the advanteges of such tools. On real-life examples it recommends, which online marketing tools are the most suitable for different marketing activities. At last, this bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KABOTOVÁ, Alena. \textit{Internetový marketing a jeho použití ve volnočasové organizaci}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2013. Available from: https://theses.cz/id/tpq9ns/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KABOTOVÁ, Alena. Internetový marketing a jeho použití ve volnočasové organizaci. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology - leisure time and recreation management
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Kateřina Čapková -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
On-line aukce reklamních pozic
Miloš Novotný -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Efektivní on-line reklama
Radek Krechler -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights