Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty. – Bc. Filip Touška
Bc. Filip Touška
Master's thesis
Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty.
Evaluation of hotel brand Hilton by Czech clients.
Abstract:
Jméno této diplomové práce je Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty. Výzkumnou otázkou této diplomové práce je, jak lidé v České republice hodnotí Hilton a jaký k němu mají vztah. Cílem práce je na základě zjištěných informací, najít dostupné kanály k oslovení české klientely. Práce si pokládá dvě hypotézy H1 –Hotelová značka Hilton je mezi respondenty známá a H2 Z dotazovaných respondentů …moreAbstract:
The name of this diploma thesis is „An Evaluation of Hotel Brand Hiton by Czech clients“. The research question of this paper is „How people in Czech republic evaluate Hilton and what feeling do they have towards this brand? The goal of this paper is based on this researche is by finding way how to adress Czech clients. This paper has two hypotheses, H1 and H2. H1 – Hotel brand Hilton is known among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2022
Identifier:
https://is.vshe.cz/th/z8bd9/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Korporátní klientela a její specifika v českém hotelnictví
Karolína Křížová -
Česká turistická klientela ve Francii
Silvie MIKANOVÁ -
Ruská klientela v českém turismu
Klára Jakubcová -
Turistický potenciál Altajské republiky pro českou klientelu
Adéla Uhříková -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Špecifiká cestovného ruchu pre česko-slovenskú klientelu v KĽDR.
Nikola Lomenčíková -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh