Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty. – Bc. Filip Touška
Bc. Filip Touška
Master's thesis
Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty.
Evaluation of hotel brand Hilton by Czech clients.
Anotácia:
Jméno této diplomové práce je Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty. Výzkumnou otázkou této diplomové práce je, jak lidé v České republice hodnotí Hilton a jaký k němu mají vztah. Cílem práce je na základě zjištěných informací, najít dostupné kanály k oslovení české klientely. Práce si pokládá dvě hypotézy H1 –Hotelová značka Hilton je mezi respondenty známá a H2 Z dotazovaných respondentů …viacAbstract:
The name of this diploma thesis is „An Evaluation of Hotel Brand Hiton by Czech clients“. The research question of this paper is „How people in Czech republic evaluate Hilton and what feeling do they have towards this brand? The goal of this paper is based on this researche is by finding way how to adress Czech clients. This paper has two hypotheses, H1 and H2. H1 – Hotel brand Hilton is known among …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vshe.cz/th/z8bd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOUŠKA, Filip. \textit{Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty.}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tpsk1o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Korporátní klientela a její specifika v českém hotelnictví
Karolína Křížová -
Česká turistická klientela ve Francii
Silvie MIKANOVÁ -
Ruská klientela v českém turismu
Klára Jakubcová -
Turistický potenciál Altajské republiky pro českou klientelu
Adéla Uhříková -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Špecifiká cestovného ruchu pre česko-slovenskú klientelu v KĽDR.
Nikola Lomenčíková -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh