Bc. Filip Touška

Master's thesis

Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty.

Evaluation of hotel brand Hilton by Czech clients.
Anotácia:
Jméno této diplomové práce je Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty. Výzkumnou otázkou této diplomové práce je, jak lidé v České republice hodnotí Hilton a jaký k němu mají vztah. Cílem práce je na základě zjištěných informací, najít dostupné kanály k oslovení české klientely. Práce si pokládá dvě hypotézy H1 –Hotelová značka Hilton je mezi respondenty známá a H2 Z dotazovaných respondentů …viac
Abstract:
The name of this diploma thesis is „An Evaluation of Hotel Brand Hiton by Czech clients“. The research question of this paper is „How people in Czech republic evaluate Hilton and what feeling do they have towards this brand? The goal of this paper is based on this researche is by finding way how to adress Czech clients. This paper has two hypotheses, H1 and H2. H1 – Hotel brand Hilton is known among …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management