Marketing pro vybranou cílovou skupinu – Bc. Eva Pejcharová
Bc. Eva Pejcharová
Bachelor's thesis
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Marketing of selected target group
Anotácia:
V současné době je velmi složité uspokojit potřeby a přání spotřebitelů neboť se odlišují. Segmentace trhu hraje důležitou roli v marketingové strategii, protože díky ní lze nejlépe sestavit marketingový a komunikační mix, který směřuje k určité cílové skupině. Cíle organizací představují maximalizovaný a dlouhodobý zisk, udržení se na trhu a obstarávání spokojených a stálých zákazníků popřípadě získávání …viacAbstract:
Nowadays it is very difficult to satisfy customer needs and desires that are different. Market segmentation is important in marketing strategy. Because of market segmentation the marketing and communicating mix can be better defined which aims towards certain target group. The aims of companies are to have maximized and long-term profit, to keep the positions at the market and to care for satisfied …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k30cf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Jiří Tlapák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Radka Hradečná -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Šárka Vachalová