Eliška Valášková

Bachelor's thesis

Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

1. Theoretical Part: Analysis of conventions and methods of recruiting audiovisual campaigns of universities on the example of communication strategy of Tomas Bata University 2. Practical Part: Audiovisual work, running time min. 10 min., production. (Mgr. Viktor Mayer)
Abstract:
Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních …more
Abstract:
This bachelor thesis focusing on strategy and communication of univerities through pro-motional videos. In the theoretical part is described the marketing of universities, its con-tent and form, as well as forms of marketing communication Next part analyzes university communication strategy. The practical part of the thesis fo-cuses on a specific university, its chosen strategy and examples of promotional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Viktor Mayer, Mgr. Markéta Dvořáčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Valášková, Eliška. Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe