Romana Idrná

Bachelor's thesis

Marketingový plán

Marketing plan
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě výsledků vypracované marketingové analýzy navrhnout inovovaný marketingový plán pro značku Schwarzkopf spadající pod společnost Henkel Česká republika. Bakalářská práce je členěna do tří kapitol. V první kapitole práce vymezíme teoretická východiska problematiky strategického marketingu. Ve druhé, analytické části bakalářské práce provedeme PEST analýzu, SWOT analýzu …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose an innovated marketing plan for the Schwarzkopf brand under Henkel Czech Republic based on the results of the marketing analysis. The thesis is divided into three chapters. In the first chapter of the thesis we define the theoretical basis of strategic marketing issues. In the second, analytical part of the thesis, we will elaborate PEST analysis, SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Reader: Lucie Mašterová, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management