Kniha a její adaptace v rámci digitání hry – Andreas FAJMAN
Andreas FAJMAN
Bachelor's thesis
Kniha a její adaptace v rámci digitání hry
Book as an adaptation within the digital game
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá knižní adaptací v rámci digitální hry. V teoretické části se zabýváme rozdíly mezi fikčním světem knih a virtuálním světem digitální her. Dále pak prozkoumáváme metody filmové adaptace, které by mohli být použitelné pro digitálněherní adaptaci. V empirické části se zabýváme samotnou adaptací. Konkretně se jedná o knižní adaptaci digitální hry Assassin's Creed a digitálněherní …viacAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the literary adaptation in the context of digital game. The teoretical part deals with the differences between the fictional world of books and the virtual world of digital games. Furthermore, we investigate the methods of film adaptation that might be useful for game adaptation. The empirical part deals with the actual adaptation. Specifically, the literary adaptation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Suk
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FAJMAN, Andreas. Kniha a její adaptace v rámci digitání hry. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / AJ ČJ se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Komparace filmové adaptace postavy Štěpy ve filmu Petrolejové lampy s její literární předlohou
Kateřina HEJDUČKOVÁ -
Čechovovské pojetí dramatu a jeho uplatnění v raném dramatickém pokusu Darebák Platonov - komparace hry a její filmové verze upravené a natočené Nikitou Michalkovem
Marie Topolová -
Adaptace pravidel páté edice D&D v kontextu Baldur's Gate 3
Sára Judasová -
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková -
Testování metody založené na měření tlaku suspenze a standardní hustoměrné metody zrnitostního rozboru
Sára Poláchová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Využití metody Ludmily Mojžíšové s prvky Dornovy metody při řešení menstruačních bolestí
Lucie VRONKOVÁ -
Srovnávání metody posilování RPE a metody procentuálního koeficientu v silovém trojboji
Josef Ornet