Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu – Bc. Jakub Štefanec
Bc. Jakub Štefanec
Master's thesis
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Effective using of the PPC systems in On-line Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě požadavků vybrané společnosti zrealizovat a následně vyhodnotit PPC kampaň v systému Sklik. Teoretická část práce definuje výhody internetového marketingu a jeho nejčastější platební modely i nástroje. Dále se detailně zabývá reklamním formátem Pay per Click. V praktické části je představeno administrační rozhraní Sklik a tržní prostředí dané společnosti. Posléze …moreAbstract:
The aim of this Diploma Thesis is to propose, realize and evaluate a PPC campaign managed within Sklik system, based on actual requirement of the selected company. The theoretic part defines advantages and benefits of online marketing and its most popular payment models and tools. Furthermore, examines the Pay per Click advertising method in detail. The practical part presents the market environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uk2di/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová