Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě – Jan RACH
Jan RACH
Bakalářská práce
Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě
Quality measurement of triangular meshes in virtual reality
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit program pro subjektivní testování kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě s možností interakcí s testovanými objekty.Abstract:
The goal of this thesis is to develop a program for subjective quality testing of triangle meshes in virtual reality with the possibility of interactions with the tested objects.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RACH, Jan. Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Rozšíření výukové aplikace virtuální reality o přehrávání animací trojúhelníkových sítí
Jakub HEJMAN -
Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry
Marek ZÁBRAN -
Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi
Michal ŽÁK -
Virtuální realita v terapii chůze u pacientů po cévní mozkové příhodě
Marek MATURA -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi