Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě – Jan RACH
Jan RACH
Bachelor's thesis
Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě
Quality measurement of triangular meshes in virtual reality
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit program pro subjektivní testování kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě s možností interakcí s testovanými objekty.Abstract:
The goal of this thesis is to develop a program for subjective quality testing of triangle meshes in virtual reality with the possibility of interactions with the tested objects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RACH, Jan. \textit{Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Applied Sciences. 2020. Available from: https://theses.cz/id/tqcjhd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RACH, Jan. Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / field:
Computer Science and Engineering / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Rozšíření výukové aplikace virtuální reality o přehrávání animací trojúhelníkových sítí
Jakub HEJMAN -
Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry
Marek ZÁBRAN -
Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi
Michal ŽÁK -
Virtuální realita v terapii chůze u pacientů po cévní mozkové příhodě
Marek MATURA -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi