Bc. Veronika Šilhanová

Diplomová práce

Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování

Country of origin effect and its impact on consumer behaviour
Anotace:
Tématem této práce je Efekt země původu a jeho vliv na chování spotřebitelů. Cílem je analyzovat chování spotřebitele konkrétně v moment, kdy je vystaven informaci o zemi původu vybraného produktu. K práci jsou připojeny i dílčí cíle, které se zaměřují na to, jaký vztah je mezi věkem, pohlavím a touto problematikou. Teoretická část se věnuje poznatkům ohledně faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování …více
Abstract:
This thesis aims to investigate the impact of the Country of Origin Effect on consumer behavior, with a focus on the moment when they encounter information about the product’s country of origin. The study also aims to examine the relationship between age and gender and their influence on the level of Ethnocentrism. The theoretical framework of this thesis encompasses various factors that affect consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management