Řešení problémů a dramatická výchova v mateřské škole – Lenka JEŽOVÁ
Lenka JEŽOVÁ
Bachelor's thesis
Řešení problémů a dramatická výchova v mateřské škole
Problem solution and drama education in nursery school
Abstract:
Mým cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda se dá dramatická výchova využívat v mateřské škole při řešení nějakých problémů a jakým způsobem. Na začátku objasňuji postavení dramatické výchovy v předškolním vzdělávání. Uvádím rozdíly mezi základními pojmy jako je konflikt a problém. Samozřejmě se také zabývám, metodami a technikami dramatické výchovy, klíčovou kompetencí k řešení problémů a možnosti …moreAbstract:
Objective of the work was to examine, if can be used a dramatic education in nursery school to solve some problems and in which way. At the beginning I explain status of dramatic education in preprimary education. I mention the differences between the basic terms like conflict and problem. Of course I discuss about methods and technique of dramatic education, key competencies to solve problems and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEŽOVÁ, Lenka. Řešení problémů a dramatická výchova v mateřské škole. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Působnost a pravomoci vybraných orgánů územních samosprávných celků a jejich kompetence k řešení mimořádných událostí a krizových situací
Šárka Uhrová -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ -
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Pavla Nývltová