Měření spokojenosti uživatelů se stránkou vysoké školy na sociální síti – Tomáš Viatr
Tomáš Viatr
Bakalářská práce
Měření spokojenosti uživatelů se stránkou vysoké školy na sociální síti
User Satisfaction Measurement with University Fan Page on Social Network
Anotace:
Tématem této bakalářské práce bylo měření spokojenosti uživatelů profilu vysoké školy na sociální síti. Jednalo se o profil Ekonomické fakulty VŠB – TUO na sociální síti Facebook. Spokojenost byla měřena pomocí marketingového výzkumu. Zjištěná spokojenost byla poměrně vysoká. Na základě analýzy byly představeny návrhy a doporučení, jak tuto spokojenost zvýšit.Abstract:
The theme of this bachelor’s thesis was user satisfaction measurement with university fan page on social network. Specifically it was Faculty of Economics VSB – TUO and its profile on Facebook. The satisfaction was measured using marketing research. Identified satisfaction was quite high. Based on the analysis suggestions and recommendations, how to increase the level of satisfaction, were introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102879
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIATR, Tomáš. \textit{Měření spokojenosti uživatelů se stránkou vysoké školy na sociální síti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tqyyjk/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková