Srovnání klasických a cloudových přístupů k data miningu – Milan Eliášek
Milan Eliášek
Bakalářská práce
Srovnání klasických a cloudových přístupů k data miningu
Comparison of classic and cloud approaches to data mining
Anotace:
Tato práce se zabývá srovnáním klasických on-premise nástrojů pro data mining, v práci zastoupeny nástrojem Orange, a cloudový nástrojů, zastoupeny nástrojem BigML. V úvodu jsou definovány pojmy dolování znalostí z databází a data mining. Následně jsou popsány vybraná kritéria. Poté je provedeno samotné srovnání. Porovnání je provedeno na základě vícekriteriálního hodnocení obou zvolených nástrojů …víceAbstract:
This work deals with the comparison of classic on-premise tools for data mining, represented in the work by the Orange tool, and cloud tools, represented by the BigML tool. The introduction defines the concepts of knowledge mining from databases and data mining. Subsequently, selected criteria are described. Then the comparison itself is performed. The comparison is made on the basis of a multi-criteria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86359
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: David Chudán
- Oponent: Pavel Strnad
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86359
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of E-government and Digital Society Indicators in Selected Countries
Lorraine Tinashe Majo -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Application of multivariate statistical methods for football player analysis
Igor Kalashnikov -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Influence of Household Decision Making on Income Inequality
Shabnami Mirzo -
Užití rozhodovacích stromů a regresní analýzy pro posouzení toho zda si klient zřídí spotřební úvěr
Tereza Holubová -
E-health cloud specificities: How to deploy infrastructure for e-health cloud applications
Evgeniya Sokolova