Bc. Jan Šimák

Bakalářská práce

Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík

Analysis of Advertising Strategy of Children's Mark JUPÍK
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je „Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík“ pomocí dotazníkového šetření. Dále také splnění cíle, který byl pro tuto práci stanoven: „Cílem práce je analýza a následně optimalizace reklamní strategie dětské značky Jupík. V práci je popsán marketingový a komunikační mix, pozornost je také věnována reklamě a brandingu. Vysloveny jsou dvě hypotézy, které se podařilo …více
Abstract:
Subject of this thesis is "Analysis of advertising strategy of children's mark Jupík" using a questionnaire survey. Also to meet the target that was set for this thesis: "The aim of this thesis is to analyze and then optimalization of advertising strategy of children's mark Jupík". In this thesis is describe marketing mix and communications mix. Attention is also devoted to advertising and branding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
  • Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku