Phraseologismen mit Farben und Zahlen im DaF-Unterricht – Mgr. Marcela Holubová
Mgr. Marcela Holubová
Diplomová práce
Phraseologismen mit Farben und Zahlen im DaF-Unterricht
Idioms with colours and numbers in teaching of German as foreign language
Abstract:
The diploma thesis deals with the use of idioms with numbers and colours in German language teaching. The aim of this work is to examine the symbolism of selected colours and numbers in idioms and subsequently to create phraseological exercises which include idioms with colours and numbers. The next step was to include the symbolism of numbers and colours in the exercises and to process them from the …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá použitím frazeologismů s čísly a barvami ve výuce německého jazyka. Cílem práce je zkoumat symboliku vybraných čísel a barev ve frazeologismech a následně vytvořit frazeologická cvičení, která jsou zaměřena na výuku frazeologismů obsahující čísla a barvy. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmy frazeologie, frazeologismus, kontrastivní frazeologie …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jwsr5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Srovnání frazeologismů s názvy zvířat v ruském, českém a běloruském jazyce
Maryia SALAUYEVA -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Zprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobu
Klára TOPINKOVÁ -
Možnosti využití filmu ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Barbora Kameníková -
Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.
Milan VOKATÝ -
Srovnání ukrajinských a českých frazeologických jednotek s komponentem barvy
Andrea Kratochvilová