Anglicko-český glosář terminologie integrované marketingové komunikace – Ing. Jitka Tůmová
Ing. Jitka Tůmová
Bakalářská práce
Anglicko-český glosář terminologie integrované marketingové komunikace
English-Czech Glossary of Integrated Marketing Communications Terminology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá anglickou a českou terminologií integrované marketingové komunikace (IMK). Cílem práce je vytvořit anglicko-český glosář vybraných pojmů z oblasti IMK a prokázat jejich potřebnost. Teoretická část detailně popisuje náročný proces vzniku terminografického projektu. Dále se věnuje zvláštnostem jazyka marketingu a upozorňuje na úskalí překladu odborného marketingového textu …víceAbstract:
The thesis deals with English and Czech terminology used in integrated marketing communications (IMC). The aim of this work is to create an English-Czech glossary of selected terms from IMC and prove their relevance. The theoretical part describes the process of determining the terminography. In addition, it focuses on the particular requirements of marketing language and highlights the difficulties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f7r7a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz