Ing. Anis Habib
Bachelor's thesis
Životní cyklus produktu
Product life cycle
Abstract:
Náplní mojí závěrečné práce byla analýza modelového portfolia značky Opel a analýza životního cyklu modelu střední třídy této značky s obchodním označením Insignia. Model Insignia byl vybrán z toho důvodu, že se jedná o relativně nový model značky, který nahradil v modelové nabídce výrobce dosluhující tradiční model Vectra a na evropském trhu trvale zaznamenává výrazné prodejní výsledky. Cílem práce …moreAbstract:
The purpose of my thesis is an analysis of the Opel brand product portfolio and of his midsize segment car called Insignia life cycle. Opel Insignia was choosen, because it is a relatively new model in the offer of the German carmaker, which replaced the traditional model called Vectra and it permanently records significant sales results on the european car market. The target of my bachelor work is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n7khl/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ -
Životní cyklus projektové zakázky ve firmě EPB s.r.o.
Pavla Bedřichová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
Vendula Vaněčková -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ