Bc. Marek Žerníček

Diplomová práce

Příručka projektového manažera pro řízení dynamického projektového managementu ve start-upech digitálních agentur

A Playbook on How to Set up Dynamic Project Management in Start-up Digital Marketing Agencies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektovým řízením v začínajících digitálních marketingových agenturách. Cílem práce je tvorba inspirativní příručky, která obsahuje principy, nástroje a metody aplikovatelné konkrétně pro projekty v online marketingovém prostře-dí. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy z oblasti projektového řízení a životního cyklu projektu. Dále srovnává světově uznávané metodiky …více
Abstract:
The master thesis deals with project management in start-up digital marketing agencies. The aim of the paper is to create an inspirational playbook which contains applicable principles, tools and methods for project in the online marketing environment. The theoretical part describes fundamental terms from the project management field and the project life cycle. Furthermore, it provides a comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žerníček, Marek. Příručka projektového manažera pro řízení dynamického projektového managementu ve start-upech digitálních agentur. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace