Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho vzdělávání – Mgr. Adéla Křížová
Mgr. Adéla Křížová
Master's thesis
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho vzdělávání
The Pupil with special educational needs and his education
Anotácia:
Diplomová práce na téma „Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho vzdělávání“ je zaměřena na osobnost žáka mladšího školního věku, pozornost je věnována jednotlivým vývojovým oblastem (vývoji poznávacích procesů, vývoji emočnímu a jazykovému, procesu socializace). Není opomenuta problematika činitelů, kteří ovlivňují přechod z mateřské školy do školy základní (dítě, rodiče a škola). V neposlední …viacAbstract:
Diploma thesis „The Pupil with special educational needs and his education“ is formed as a theoretical basis and it is focused on a personality of younger school-aged children. Our attention is focused on individual areas of development (the development of cognitive processes, the emotional and linguistic development, the process of socialization). We mustn’t forget an issue of features such as an …viacKľúčové slová
narušená komunikační schopnost narušený vývoj řeči vývojová dysfázie mimořádné nadání speciální vzdělávací potřeby žák se speciálními vzdělávacími potřebami mladší školní věk základní vzdělávání inkluze communication disorder impaired speech development developmental dysphasia extraordinary talent special educational needs pupil with special educational needs younger school age primary education inclusion
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/urena/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ