Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků – Zuzana Pavlíková
Zuzana Pavlíková
Bakalářská práce
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
IKEA Store Design and Its Effect on Customer Purchasing Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na design a merchandising obchodního domu IKEA. Zkoumá vnímání zákazníků a jejich projevů v nákupním chování v závislosti na prostředí obchodního domu. Cílem celé práce je analýza designu prodejny IKEA a jejího vlivu na nákupní chování zákazníků. Teoretická část obsahuje nejprve poznatky týkající se vzhledu prodejny a způsobu komunikace na prodejně. Poté je část věnována …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the design and merchandising of the IKEA department store. It examines the perception of customers and their manifestations in shopping behaviour depending on the department store environment. The aim of the whole work is to analyse the design of the IKEA store and its influence on customer purchasing behaviour. The theoretical part first contains knowledge concerning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavlíková, Zuzana. Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková