Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků – Zuzana Pavlíková
Zuzana Pavlíková
Bachelor's thesis
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
IKEA Store Design and Its Effect on Customer Purchasing Behaviour
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na design a merchandising obchodního domu IKEA. Zkoumá vnímání zákazníků a jejich projevů v nákupním chování v závislosti na prostředí obchodního domu. Cílem celé práce je analýza designu prodejny IKEA a jejího vlivu na nákupní chování zákazníků. Teoretická část obsahuje nejprve poznatky týkající se vzhledu prodejny a způsobu komunikace na prodejně. Poté je část věnována …moreAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the design and merchandising of the IKEA department store. It examines the perception of customers and their manifestations in shopping behaviour depending on the department store environment. The aim of the whole work is to analyse the design of the IKEA store and its influence on customer purchasing behaviour. The theoretical part first contains knowledge concerning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ts9rcb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavlíková, Zuzana. Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová