Extrakce informací ze sociálních médií – Bc. Tomáš Gregorovič
Bc. Tomáš Gregorovič
Master's thesis
Extrakce informací ze sociálních médií
Information extraction from social media
Anotácia:
Práce pojednává o metodách pro dobývání znalostí z webových sociálních sítí. Ukazuje využití technik analýzy sociálních sítí. Popisuje možné použití metod získávání znalostí, jako je klasifikace nebo hledání asociačních pravidel, v oblasti webových sociálních sítí. Pomocí zvolených metod je provedena analýza dat získaných z projektu CouchSurfing.Abstract:
This thesis deals with methods for data mining from the online social networks. It shows usage of the technics for a social network analysis. It describes possible use of data mining methods, such as classification or association rule mining, in the domain of online social networks. The analysis of the CouchSurfing project is made, using the selected methods.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s94ek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedúci: doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Antonín Pavelka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích
Natálie Ciencialová -
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Zuzana Sadilová -
"Jak se žije v karanténě": kvalitativní analýza vybraných vláken sociálních sítí
Laura Opletalová -
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu
Bohdana Anna Šafranová -
Obsahová analýza postů na sociálních sítích
Katarína Ťažká -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Vyjednávání o umístění hlubinného úložiště radioaktivního odpadu v České republice: analýza sociálních sítí
Martin Matuštík -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Martin Zajpt