Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením – Tereza JIŘIČKOVÁ
Tereza JIŘIČKOVÁ
Diplomová práce
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Inclusion of pupils with mild mental disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Posuzuje u čtyř zkoumaných žáků s LMP úroveň začlenění do kolektivu třídy a hodnotí klima třídního kolektivu, které ovlivňuje míru přijetí žáka. V teoretické části jsou data vztahující se k mentálnímu postižení, inkluzivnímu vzdělávání a poznatky týkající se vzdělávání žáků …víceAbstract:
This thesis is focused on inclusive education of students with ID in schools with the mainstream education. It evaluates the level of inclusion of four studied students with ID and the environment in the class which affects the degree of his acceptance in the class. In the theoretical part there is data regarding ID, inclusive education and notes regarding the education of a student with ID (i. e. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIŘIČKOVÁ, Tereza. Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ