Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu – Bc. Jiří Formánek
Bc. Jiří Formánek
Diplomová práce
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Primary marketing research and its practical use in selected business company
Anotace:
Diplomová práce na téma „Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu“ je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněna základní východiska marketingového výzkumu za použití převážně doporučené literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy marketingového výzkumu, jeho členění a metody získávání informací důležitých …víceAbstract:
This diploma thesis, which is focused on „Primary marketing research and its practical use in selected business company“, consist of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part outlines the bases of marketing research quoted i recommendet bibliographies. There are explained basic terms of marketing research, its structure and the methods of gathering relevant and accurate …víceKlíčová slova
Marketingový výzkum Dotazník Dotazování Kvalitativní výzkum Kvantitativní výzkum Sběr údajů Primární údaje Sekundární údaje Formulace problému Plán marketingového výzkumu Konstrukce otázek Marketing research Questionnaire Examen Qualitative research Quantitative research Date collection Primary date Secondary date Formulation of problem Plan of marketing research Construction of question
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jvmwp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Jindřich Chaloupka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for an emerging company
Ekaterina Shapirova -
A Business Plan for a Dance Studio
Petra Nagyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
A Business Plan for a Student Bar
Kateřina Strašilová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
The influence of digital marketing on brand awareness for the market entrance of Nothing Tech in the US smartphone market
Daniel Eduardo Vizcaino Rodriguez