Financování a marketingová strategie literární revue WELES – BcA. Pavla Spurná
BcA. Pavla Spurná
Diplomová práce
Financování a marketingová strategie literární revue WELES
Financing and marketing strategy for the WELES magazine
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingové prostředí literární revue Weles, literárního časopisu tradičně spojeného s regionem Moravy a Slezska. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Hlavním cílem práce je navržení marketingové strategie pro tento časopis, a to na základě analyzování jeho současného stavu.Abstract:
This thesis analyses external and internal factors influencing marketing activities of the Weles magazine. This magazine is traditionally connected with the Moravian and Silesian regions. This work is divided into two parts – theoretical and practical. The main topic of the thesis is the design of a marketing strategy for the Weles magazine, based on the analysis of present state of affairs.Klíčová slova
Časopis Weles nezisková organizace marketingová strategie marketingový mix segmentace trhu analýza konkurence SWOT analýza targeting pozitioning guerilla marketing fundraising. Weles magazine non-profit organization marketing strategy marketing mix market segmentation competitive analysis SWOT analysis guerrilla marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ruv1k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Social Guerilla marketing
Tereza Hejkalová -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Iveta Formánková