BcA. Pavla Spurná

Diplomová práce

Financování a marketingová strategie literární revue WELES

Financing and marketing strategy for the WELES magazine
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingové prostředí literární revue Weles, literárního časopisu tradičně spojeného s regionem Moravy a Slezska. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Hlavním cílem práce je navržení marketingové strategie pro tento časopis, a to na základě analyzování jeho současného stavu.
Abstract:
This thesis analyses external and internal factors influencing marketing activities of the Weles magazine. This magazine is traditionally connected with the Moravian and Silesian regions. This work is divided into two parts – theoretical and practical. The main topic of the thesis is the design of a marketing strategy for the Weles magazine, based on the analysis of present state of affairs.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře