Projektování kurikula: prostředek profesního rozvoje u učitelů anglického jazyka – Mgr. Pavel Brebera, Ph.D.
Mgr. Pavel Brebera, Ph.D.
Disertační práce
Projektování kurikula: prostředek profesního rozvoje u učitelů anglického jazyka
Curriculum design: a means of an English language teacher professional development
Anotace:
Disertační práce se zabývá tématem projektování kurikula jako prostředku profesního rozvoje u učitelů anglického jazyka. Úvodní teoretické kapitoly jsou zaměřeny na koncept kurikula, formy jeho existence a jeho komponenty; zvláštní pozornost je věnována kategoriím cíle a obsahu, a to z pohledu obecně didaktického i z pohledu didaktiky anglického jazyka. Následující kapitola představuje obecný rámec …víceAbstract:
This dissertation deals with the issue of curriculum design as a means of an English language teacher professional development. The initial theoretical chapters are focused on the concept of curriculum, its forms and components; special attention is paid to the categories of aim and content, both from the perspective of general didactics and ELT methodology. The following chapter introduces the general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vi1om/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
Michaela Augustová -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka na gymnáziích: stávající stav a možnosti užití současného pojetí didaktického překladu
Michaela Šamalová -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Michaela Pelcová