Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s. – Bc. Zuzana Talašová
Bc. Zuzana Talašová
Diplomová práce
Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s.
Management Public Relations Club Paprsek - Association of Parents and Friends of Handicapped Children CZ, o.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o. s. sídlící ve Vyškově. Cílem diplomové práce je zhodnocení stávajícího Public relations společnosti a vypracování projektu na jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou, která se skládá z analýzy a projektu. V teoretické části jsou uvedeny …víceAbstract:
The thesis is focused on the Management Public Relations Club Paprsek - Association of Parents and Friends of Handicapped Children CZ, o.s. based in Vyškov. The aim of this thesis is to assess the present situation of a specific Public relations association and to develop a project to improve it. The thesis is divided into two main parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TALAŠOVÁ, Zuzana. \textit{Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tt1tj8/.
Jak správně citovat práci
Talašová, Zuzana. Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková