Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl – Mgr. Ladislav KREISINGER
Mgr. Ladislav KREISINGER
Master's thesis
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Making the Marketing communication of retailer Lidl more effective
Abstract:
Objective of this Master Thesis is a proposal of measures which will make the current marketing communication of retailer LIDL more effective. First part of this Thesis deals with theoretical foundations of the Retail Marketing and Communication mix, competitor{\crq}s analysis and creation of an effective marketing message. In the second part LIDL and its competitors are described and main appeals …viacAbstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout konkrétní opatření vedoucí k zefektivnění stá-vající marketingové komunikace řetězce LIDL. První část této práce se zabývá teoretický-mi základy retail marketingového a komunikačního mixu, analýzy konkurence a koncepce obsahu efektivního marketingového sdělení. V druhé části je charakterizována společnost LIDL i její konkurenti a identifikovány hlavní apely používané …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7596
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREISINGER, Ladislav. Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu
Carina CHIOROGLO -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Komunikační mix pro značku Lancome
Michal KOCMAN -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení
Mariia Kindra