Teoretická práce: Film a počítačové hry. Praktická práce: Scénář hraného filmu "Besrman" – BcA. Jan HUBÁČEK
BcA. Jan HUBÁČEK
Bakalářská práce
Teoretická práce: Film a počítačové hry. Praktická práce: Scénář hraného filmu "Besrman"
Hry jako nástupnické umění
Theoretical part: Film and computer games. Practical part: Screenwriter on the movie "Besrman"
Anotace:
Tato práce se zabývá fenoménem interaktivní zábavy v souvislosti se světem kinematografie, jako zdroje, ze kterého při svém vývoji čerpá. Stručně shrnuje historii herního průmyslu s jeho důležitými mezníky. Zkoumá specifické projevy filmové řeči ve videohrách a zpětné působení her na oblast filmu. V závěru se autor zamýšlí nad otázkou, je-li možné počítačovým hrám přiřknout status umění, stejně jako …víceAbstract:
This work is about the phenomenon of interactive entertainment which draws from the experience of cinematography for its own evolution. It briefly summarizes the history of gaming industry with the most important milestones. The work also explores factual signs of film language in videogames and reciprocal incidence of games in the area of film. Author debates about the question whether we can assign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
8246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBÁČEK, Jan. \textit{Teoretická práce: Film a počítačové hry. Praktická práce: Scénář hraného filmu ''Besrman''}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/tt2xkr/.
Jak správně citovat práci
HUBÁČEK, Jan. Teoretická práce: Film a počítačové hry. Praktická práce: Scénář hraného filmu "Besrman". Zlín, 2008. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Audiovize
Práce na příbuzné téma
-
Procedurálně generované počítačové hry jako humanistická platforma budoucnosti
Petr Salaba -
Mediální prezentace historie 20. století v dokumentární produkci Televizního studia Ostrava 1990-2020
Monika Horsáková -
REC FEST v kontextu ostatních studentských filmových festivalů v Česku a na Slovensku
Tomáš Mokroluský -
Aktuální změna trendu ve videoherním průmyslu – Videohry s uměleckou přidanou hodnotou a jejich úspěch na trhu
Anu Fleková -
Historie a vývoj videohry s důrazem na využití animace
Ondřej Dolejší -
Videohry jako prostor pro reklamu
Irena Becková -
Vliv videoher na vývoj informačních technologií
Michael Franěk -
Videohry a vyprávění
Jaroslav Kolář