Online marketing vybraných středních a základních škol České republiky – Markéta Kleinová
Markéta Kleinová
Bachelor's thesis
Online marketing vybraných středních a základních škol České republiky
Online marketing of the selected secondary and primary schools in the Czech Repub-lic
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá tématem online marketingu ve školním prostředí, resp. na vybraných středních a základních školách. Cílem této práce je zjistit současný stav online marketingu ve školách a také, jaký vliv má online marketing na potenciální uchazeče při výběru školy. V rámci náplně práce bylo provedeno dotazníkové šetření a na základě získaných dat a informací byla navržena nová optimální strategie …moreAbstract:
The final thesis deals with the topic of online marketing in the school's environment, especially at selected primary and secondary schools. The aim of this work is to determine the current state of online marketing in schools and how online marketing affects potential candidates. As one part of the thesis was conducted survey and on this basis of data and information has been proposed optimal strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Čačková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEINOVÁ, Markéta. \textit{Online marketing vybraných středních a~základních škol České republiky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/tta1wg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetová prezentace a online komunikace v kontextu andragogického působení
Veronika NAVRÁTILOVÁ -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Budování brandu SILIKE spol. s r.o. za pomocí online prezentace
Eva ŠÍROVÁ -
Analýza online marketingových aktivit společnosti Ušetřeno.cz s.r.o.
Jan Novotný -
Návrh webové prezentace dětského lesního klubu
Karolína Svobodová -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights