Trh fresh barů a smoothies v české republice – Hana Šťavíková
Hana Šťavíková
Master's thesis
Trh fresh barů a smoothies v české republice
Analysis of fresh juice and smoothies market in the Czech Republic
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou trhu fresh barů a smoothies v České republice. Jejím cílem je zmapovat trh jak fresh barů prodávajících čerstvé nápoje, tak především sortiment nápojů balených, a zjistit preference spotřebitele na tomto trhu. Za tímto účelem byl nejdříve sestaven dotazník, který cílil na mladé lidi ve věku 20 -- 30 let, kteří žijí nebo většinu svého času tráví ve větších městech. Výsledky …viacAbstract:
This master thesis deals with the analysis of fresh juice and smoothie market in the Czech Republic. The goal of this thesis is to investigate the market of both fresh bars and fresh juices and smoothies that can be bought in the store. Another goal is to determine consomer's needs on this market. For the purpose of finding out those information, a quiestionnare was compiled. The questionnaire was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Kateřina Čížková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46534
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Soňa Zipfelová -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Eva Soušková -
Mikrosvět spotřebitele: Využití hudebních preferencí spotřebitele v marketingové komunikaci
Marek Pancíř -
Analýza známosti značky společnosti na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv
Lucie Kozoňová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová