Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Ing. Kateřina Hamáková
Ing. Kateřina Hamáková
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market Segmentation and Customer Behaviour Analysis
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je segmentace trhu a analýza chování zákazníka. V teoretické části se věnuji vysvětlením základních pojmů segmentace. V praktické části popisuju marketingový výzkum, kde vyhodnotím analýzu chování zákazníků společnosti Kaufland v.o.s.Abstract:
Theme of my bachelor thesis is Market segmentation and analysis of customers behavior. In the theoretical part of work there is explained principal concepts of segmentations. In practical part I describe marketing research, whereupon is made and evaluated analysis of customers behavior in Kaufland v.o.s. company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n2zkj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
Veronika Pánková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
Martin Štěpánek