Profitabilita převozu a prodeje ojetých aut v rámci EU – Bc. Lukáš Hejda
Bc. Lukáš Hejda
Diplomová práce
Profitabilita převozu a prodeje ojetých aut v rámci EU
Transfer and Sale Profitability of Used Cars within the EU
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je profitabilita převozu ojetých vozidel v rámci členských států Evropské unie. Úvod práce seznamuje s celkovou problematikou, kategorizací a podmínkami provozu silničních vozidel na pozemních komunikacích. V práci jsou dále analyzovány trhy s ojetými vozidly, způsoby převozu silničních vozidel, praktická část je zaměřena na srovnání vybraných trhů s ojetými silničními …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the profitability of the transportation of used vehicles within the member states of the European Union. The introduction introduces the general question, categorization and operation of road vehicles on roads. The work also analyzes the used vehicle market, methods of transporting road vehicles, and the practical part focuses on the comparison of selected used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tichý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hejda, Lukáš. Profitabilita převozu a prodeje ojetých aut v rámci EU. Praha, 2024. diplomová práce (Ing.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistikyVYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY
Vysoká škola logistikyMagisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika a řízení dopravy
Práce na příbuzné téma
-
Systémy odměňování a jejich motivační účinek na zaměstnance v odvětví výroby a prodeje
Nikola Součková -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu
Roman Hrdina -
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Identifikace vozidel
Jan Stanik -
Vzdělávání o Evropské unii v Jihomoravském kraji; Europe Direct Brno a jeho aktivity na poli středoškolského vzdělávání o Evropské unii v Jihomoravském kraji v letech 2005 - 2019
Jan Kovář