Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích – Anna VOJÁČKOVÁ
Anna VOJÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Proposal of marketing communication strategy for the department of economic and managerial studies on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout strategii marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích se zaměřením na studenty a potencionální studenty. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci v obecném pojetí a sociální sítě. V praktické části …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on analyzing the marketing communication of the Department of Economic and Managerial Studies. The aim of the bachelor's thesis was to propose a marketing communication strategy for the Department of Economic and Managerial Studies on social media, targeting students and potential students for the future period. The theoretical part is focused on marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJÁČKOVÁ, Anna. \textit{Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tu9jr7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOJÁČKOVÁ, Anna. Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights