Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích – Anna VOJÁČKOVÁ
Anna VOJÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Proposal of marketing communication strategy for the department of economic and managerial studies on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout strategii marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích se zaměřením na studenty a potencionální studenty. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci v obecném pojetí a sociální sítě. V praktické části …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on analyzing the marketing communication of the Department of Economic and Managerial Studies. The aim of the bachelor's thesis was to propose a marketing communication strategy for the Department of Economic and Managerial Studies on social media, targeting students and potential students for the future period. The theoretical part is focused on marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJÁČKOVÁ, Anna. \textit{Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tu9jr7/.
Jak správně citovat práci
VOJÁČKOVÁ, Anna. Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva