Roman Geyer

Bachelor's thesis

Využití marketingu v neziskových organizacích se zaměřením na Sdružení Linka bezpečí

The use of marketing in non-profit organizations with focus on Childline
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá občanským sdružením Linka bezpečí. Teoretická část vymezuje neziskový sektor a marketing obecně. Praktická část využívá získaných marketingových znalostí a aplikuje je na konkrétní organizaci Sdružení Linka bezpečí. Cílem této práce je zanalyzovat marketingové aktivity Linka bezpečí a konkurenci v neziskovém sektoru, popsat možnosti financování Linky bezpečí a v závěru vlastním …viac
Abstract:
The thesis discusses the use of marketing in the non-profit segment in the Czech Republic. The bachelor thesis consists of two parts. Theoretical part outlines the non-profit sector and marketing in general and in the practical part this knowledge is applied to a concrete non-profit organization in the Czech Republic -- Childline. The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing activities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Andrea Schinková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36090

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management