Role motivace při edukaci žáků s poruchou autistického spektra – Bc. Petra KIRSCHNEROVÁ
Bc. Petra KIRSCHNEROVÁ
Master's thesis
Role motivace při edukaci žáků s poruchou autistického spektra
The role of motivation in education of pupils with autism spectrum disorder
Abstract:
ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá vlivem a využitím motivace při výchově a vzdělávání předškolních dětí s poruchou autistického spektra, při rozvoji jejich komunikačních kompetencí, při vytváření pracovních návyků a při řešení problémového chování. Teoretická část se zabývá vývojem pohledu na problematiku poruch autistického spektra, vymezením pojmů, charakteristikou vybraných poruch autistického …moreAbstract:
ABSTRACT This thesis looks at the influence and use of motivation in the upbringing and education of preschool children with autism spectrum disorders, in the development of their communication skills, creation of work habits and at ways of resolving problem behaviour. The theoretical part deals with the development of the view of problems of autistic spectrum disorders, with definition of terms, with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2018
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KIRSCHNEROVÁ, Petra. Role motivace při edukaci žáků s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Výchovné a vzdělávací strategie v mateřských školách na Jindřichohradecku.
Alena HRŮŠOVÁ -
Výchovně vzdělávací strategie Muzea Beskyd Frýdek-Místek
Lenka Němcová -
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)
Simona ADÁMKOVÁ -
Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
Jitka Pešková -
Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním zařízení u žáků s dg.nízkofunkční autismus
Marcela BABUŠÁKOVÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Hana STŘÍŠOVSKÁ -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová