Bc. Azra Mujkič
Diplomová práce
Etické meze v marketingu
The Etic Limits in the Marketing
Anotace:
Etika je většinou chápána jako filosofická problematika. Obecně se dá říct, že se etika zabývá teoretickým zkoumáním principů a hodnot, které usměrňují lidské chování v situacích, kdy existuje možnost volby prostřednictvím svobodné vůle. V dnešní době, kdy se dostává do popředí tzv. sociální zodpovědnost firem, roste význam etiky a etického řízení firmy jako celku ale etika prostupuje i jednotlivými …víceAbstract:
Ethics is generally understood as a philosophical issue. Generally we can say that ethics deals with the theoretical exploration of the principles and values that regulate human behavior in situations where there is choice through free will. Nowadays, when it gets to the forefront of the social responsibility of companies growing importance of ethics and ethical management of the company as a whole …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yisja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Herbert Heissler
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová