Bc. Azra Mujkič

Diplomová práce

Etické meze v marketingu

The Etic Limits in the Marketing
Anotace:
Etika je většinou chápána jako filosofická problematika. Obecně se dá říct, že se etika zabývá teoretickým zkoumáním principů a hodnot, které usměrňují lidské chování v situacích, kdy existuje možnost volby prostřednictvím svobodné vůle. V dnešní době, kdy se dostává do popředí tzv. sociální zodpovědnost firem, roste význam etiky a etického řízení firmy jako celku ale etika prostupuje i jednotlivými …více
Abstract:
Ethics is generally understood as a philosophical issue. Generally we can say that ethics deals with the theoretical exploration of the principles and values that regulate human behavior in situations where there is choice through free will. Nowadays, when it gets to the forefront of the social responsibility of companies growing importance of ethics and ethical management of the company as a whole …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: Ing. Herbert Heissler
  • Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní