Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání – Ivana MEDVECKÁ
Ivana MEDVECKÁ
Bakalářská práce
Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání
Two Years Old Childern at Preprimary Education
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je preprimární vzdělávání dvouletých dětí. V úvodu práce se věnuji podmínkám vzdělávání, vývojovým specifikům a legislativnímu rámci. Také se zde zabývám připraveností zaměstnanců na zařazení dvouletých děti do preprimárního vzdělávání. Práci jsem rozdělila na praktickou a teoretickou část. Teoretickou část jsem čerpala z odborné literatury. V praktické části jsem využila …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is pre-primary education of two-year-old children. In the introduction I deal with the conditions of education, development specifics and the legislative framework. I also deal with preparedness of employees for inclusion of twoyear-old children in pre-primary education. I divided the work into a practical and a theoretical part. I drew the theoretical part from literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDVECKÁ, Ivana. Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Integrativní pojetí hudebněvýchovných činností pro dvouleté děti v mateřské škole
Andrea Holubová -
Dvouleté děti v mateřské škole
Lucie Svobodova -
Dvouleté děti v mateřské škole
Renáta SOBKOVÁ -
Pohled rodičů a učitelek na dvouleté děti v MŠ
Tereza Hlaváčková