A Business Plan for a Wedding Studio – Alice Holubová
Alice Holubová
Bakalářská práce
A Business Plan for a Wedding Studio
A Business Plan for a Wedding Studio
Abstract:
This bachelor's thesis deals with developing a business plan for a wedding studio with the aim to determine, whether the plan is viable. The bachelor's thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the basic terms including entrepreneurship, legal forms of businesses or entrepreneur. The structure of a business plan is introduced and described …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro svatební studio a jejím cílem je zjistit, zda je plán realizovatelný. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů včetně definice podnikání, forem podnikání a definice podnikatele. V neposlední řadě jsou v teoretické části popsány jednotlivé části podnikatelského plánu, které …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holubová, Alice. A Business Plan for a Wedding Studio. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Analýza konkurence na trhu se sportovní výživou
Lucie Dvořáková -
Analýza konkurence lyžařského střediska
Jan Zapletal -
Pure: A Business Plan for a Wedding Agency
Monika Chodilíková -
Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Magdalena Bartošová -
Podnikatel jako zvláštní soukromoprávní subjekt (úprava dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Druhy, hlavní znaky, postavení v právních vztazích.
Tomáš Walter -
Podnikatel a syndrom vyhoření
David Preiss -
Soukromý podnikatel v gastronomickém provozu
Jiří Duras